Vyberte jazyk:
100% skutečné, ověřené recenze.
Hodnotil uživatel Fabienne C.
Très très bon On en aimerait un peu plus!
Hodnotil uživatel Géraldine M.
Brunch de qualité mais restaurant trop bruyant du fait de la cuisine ouverte au milieu du restaurant. Dommage ..,
Hodnotil uživatel Pauline Z.
Hodnotil uživatel Clémence L.
Délicieux et bon rapport qualité prix !
Hodnotil uživatel David V.
Hodnotil uživatel Ulrike P.
Sehr freundliches und engagiertes Team, dem man die Liebe ansieht, Essen wunderbar zuzubereiten. Absolute Empfehlung!
Hodnotil uživatel Françoise C.
Hodnotil uživatel Sihem B.
Hodnotil uživatel eric T.
Une très bonne expérience et un très bon repas partagé
Hodnotil uživatel Nelly F.